Pastís de Coco

4 d’octubre del 2015






       Jo em el coco a part d'aquest pastís, també l'he fet servir per arrebossar els talls de llomillo i pits de pollastre tallats i preparats per fer a la planxa. Aquest arrebossat es fa igual com si fos la farina de galeta, es passa per coco ratllat  i es posen els talls  arrebossar.

   Però en fi, anem al pastís que és el que ens interessa. Per fer aquest pastís necessitarem:

   La pasta brisa, encara  que podem comprar-la a cases de congelats i també a grans superfícies comercials, jo sempre l'he fet.Si voleu saber com fer-la apreteu aquí. També necessitarem 200 g de coco ratllat, 200 g de sucre, 4 ous i  sucre glaç per decorar. 



   Preparació: 

   Barrejarem el sucre amb el coco, ho deixarem reposar uns minuts.Tirarem els ous un a un sense deixar de remenar. Ho afegirem a la barreja anterior (coco/sucre).Posarem la pasta brisa donant-l'hi la forma del motlle, fregat  amb una mica de mantega i  després amb farina.
   El deixarem al forn al voltant dels 50/55 minuts. Passat aquest temps el podem començar a disfrutar. 

  Qué..., us pensaveu que em deixava la flor...? doncs aquí la teniu, la flor del arbre del cocoter. Preciosa veritat...? 

 (Blogaires, que vagi  de gust¡¡) 
    

 .
 



20 comentarios:

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


MOLTES GRÀCIES PER DEIXAR ELS VOSTRES COMENTARIS.
Josep -Menja de bacallà-

MaryLou ha dit...

m'agrada el pastis i m'agrada la flor del coco, no la coneixia...
Petonets

esborrar ha dit...

Tot i que no m'entusiasme el coco, la textura que aporta sempre em sembla molt interessant. Aquesta coca té una pinta fantàstica!
Marta

Sussi Abel ha dit...

Ve molt de gust aquest pastís!! quina preciositat de flor, jo tampoc la coneixia

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quina bona idea Josep, fer servir el coco per arrebossar.
El pastís ha d'estar per llepar-se els dits, qué bo!!
Petons.

Unknown ha dit...

Uau josep!! Lo d arrebossar la carn o pollastre amb coco em sembla genial, què bo!! El pastís ha de ser boníssim i la flor preciosa!!! Una entrada 10! Bona setmana

Unknown ha dit...

Uau josep!! Lo d arrebossar la carn o pollastre amb coco em sembla genial, què bo!! El pastís ha de ser boníssim i la flor preciosa!!! Una entrada 10! Bona setmana

No tot són postres ha dit...

A mi no m'agrada el coco però geint aquest pastís gairebé em sap greu heheh
Ptnts
Dolça

Sílvia A. ha dit...

Ummm quin gustet a coco!!! i la flor preciosa!!!

Cristina ha dit...

M'agrada molt el coco...ara arrebossar la carn i el pit de pollastre és tot un descobriment.

Miquel ha dit...

Buenas ideas, veo que el coco es versátil en tu cocina.

Gemma ha dit...

mmm.. .ha de ser boníssim, a la meva cunyada li encantaria, que li encanta el coco!
Molt bona idea això d'arrebossar el pollastre amb el coco. Ho provaré!

GEMMA ha dit...

Hola Josep. Encara que el coco no es el meu ingredient preferit, crec que aquest pastis ha de ser molt bo!
Salutacions

ISABEL ha dit...

Bona idea, original i fàcil pastís.
La flor de coco, super maca.
Felicitats i que vagi de gust......

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Marylou; - Pa amb tomàquet- Un pastís, aquest, que tot plegat és bo, molt facilet i ràpid de fer.
Salutacions Marylou¡¡ :O)

Marta; -Pa amb tomàquet- Un pastís aquest, que tot plegat queda molt i molt bé¡¡
Salutacions Marta¡¡ :O)

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Sussi; -Sussi Aracuina- Aquest pastís bé d'alló tant i tant bé a l'hora d'esmorzar, dinar, berenar... tot un clàssic anglés¡¡
Una abraçada Sussi¡¡ :O)

Ana; -La cocinera de Bétulo- Jo el faig servir bastant sovint i la veritat que queda molt i molt bo¡¡
Una abraçada "col.lega"¡¡ :O)

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Teresa; La veritat és que queda molt i molt bo, a part que també és molt original¡¡
Moltes gràcies per deixar el teu comentari en el blog¡¡

M. Glória; -No tot són postres...- Doncs si el proves, ja m'ho diràs¡¡
Una abraçada cap a Reus¡¡ :O)

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Silvia; -Cuinar es senzill- Tot plegat ho fa molt i mot bo, la veritat és que si¡¡
Un petó, moltes gràcies per visitar i donar la teva opinió Silvia.

Cristina; -Bufet de postres- Doncs si proves d'arrebossar la carn, veuràs que bona que queda -carn, pits de pollastre, llomillo...-
Fins la propera Cristina¡¡ :O)

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Miquel; -La cocina de Miguel- El coco dona molt de joc a la cuina, a part també si troben els olis, la mantega, la llet de coco... -
Moltes gràcies per deixar el teu missatge i entrar en aquest blog Miquel¡¡ :O)

Gemma; -La cuina de casa- El coco a la cuina junt amb tots els seus derivats, l'aigua, la mantega, la llet...- és un encant poder fer-l'ho servir.
Una abraçada Gemma¡¡ :O)

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Gemma; -Caprofiti- Amb forma de pastís, surt molt bé i també molt fàcil de fer i arrebossar la carn d'alló tant fàcil i bo¡¡.
Salutacions Gemma¡¡ :O)

Isabel; -La cuina de la Isabel- Ho és Isabel, fàcil i bo de fer i també de menjar¡¡
Salutacions Isabel¡¡ :O)



Deixeu el vostre comentari

Com sempre, moltes gràcies per els vostres comentaris i sigueu benvinguts en aquest blog.



EN EL CAS QUE NO US VAGI BÉ AQUEST FORMULARI,